If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако някой се колебае дали да си сложи ксенон и каква ще е разликата прилагам линк със снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=271365
Забележете разликата в осветяването от страни
Ако някой се колебае дали да си сложи ксенон и каква ще е разликата прилагам линк със снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=271365
Забележете разликата в осветяването от страни
Сега остава да помолиш някой познат да кара в другото платно с/у теб и после да каже дали го заслепяваш.
Аз се колебая дали да сложа ксенон и ще ми е от полза!
Ми специално за Алфите не знам, но при други два типа коли, дългите когато са къси светят по добре, при еднакво ниво на "заслепяване" на отсрещните.....Затова за домашно искам и да пробвам при алфата как щше е - то е и до ниво на предпочитания - аз предпочитам да имам два определено насочени снопа светлина някъде, отколкото два разляти и сливащи се в едно......въпрос на предпочитания......плюс това имам два чефта Н1 единия е 50 ватов, и той е на късите сега, другия на халогените и почти не го пускам, и просто искам да поекспириментирам....
Като направя опита и първо на тебе ще кажа резултата......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
.....Затова за домашно искам и да пробвам при алфата как щше е - то е и до ниво на предпочитания - аз предпочитам да имам два определено насочени снопа светлина някъде.
Колега ще ми се да Ви спестя упражнението като Ви обясня как аз разбирам разликата в номерата H7 и H1 ... и защо са използвани и препоръчани именно такива размери.
Просто профила на рефлектора е изчислен именно за тези размери и при поставянето на рзличен размер в неправилен рефлектор, а именно Н7 в гнездото на рефлектор за Н1 ще се получи разфокусирване! Казано малко по-засукано точковият источник на светлина какъвто е крушката няма да бъде във фокусната точка на рефлектора който трябва да направи точно определен тип сноп светлина със съответния ъгъл. Сега предполагам си представяте защо и какво ще се случи ако сложите крушка H7 в рефлектор за крушка H1
Това предполагам е имал предвид и колегата който каза, че ксеноновите крушки от "noname" производители са криви и резултатите от прилагането има са плачевни за насрещно движещите се водачи.
А като знам какъв "гъзобрък" си е смяната на крушките, просто се чудя как Ви се занимава с това?
Но ако все пак желанието ви надделява, ами направете си го!
Имам предвиди "домашното"!
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Колега ФЕРАРИСТ. Замислял ли си се кога точно са ти нужни дълги светлини? И колко бързо ти трябват като ги включиш? Ксеноните запалват бавно и са им е нужни секунди време за да започнат да светят както трябва. А сега си представи как някой идва от среща, ти си в завой. Преминаваш на къси и след като се разминете ти трябват дълги светлини много бързо, защото видимоста ти е ограничена. Включваш ги, но в първите 5, 6 секунди светва нещо от пред, но съвсем не това което трябва. За дългите - само истински ксенони. Не такива от по 200 - 300 лв, а от 700 - 1000 лв. със съвсем други баласти и крушки с много ниско време на реакция.
Не дей да експериментираш, за да не четем някой ден тема във форума "още един Алфист си замина" (да не се случва на никой дай боже)
П.С. Ке се утепаш бе ей!
ЕДИТ: По добре си сложи на дългите едни Филипси от тези белите дето ги дават за с 60% повече светлина. Светят наистина не лошо и си карай кефа.
Comment